Результативність

Аналіз та відстеження результативності роботи гуртка «Маленькі майстри» в контрольній та експериментальній групах проводились згідно пакету діагностичних методик.
Відстеження впливу музейної педагогіки з застосуванням ІКТ на бажання старших дошкільників бути громадянами своєї країни, патріотами свого народу та виконати завдання варіативної складової Базового компоненту освітньої лінії «Дитина у світі культури» проводилось за такими параметрами:
  1. Патріотичне виховання «Я маленький українець» (додаток1);
  2. Розвиток творчих здібностей (додаток 2);
  3. Компетенція старших дошкільників в освітній лінії «Дитина у світі культури»,а саме знання дітей за видами мистецтв (додаток3)
Аналіз результатів за 2014–2015 навчальний рік показав:

Результати обстеження дітей контрольної і експериментальної груп по параметру «Розвиток творчих здібностей»
2014 -2015 навчальний рік  діти груп  «Веселка», «Зайчики»  (12 дітей)

Рівні
Контрольна група
Експериментальна група
на початок року
на кінець року
на початок року
на кінець року
Високий
2
17%
4
33%
2
17%
5
41,5%
Достатній
5
41,5%
6
50%
6
50%
7
58,5%
Середній
5
41,5%
2
17%
4
33%
0
---
Низький
0
---
0
---
0
---
0
---



Результати обстеження дітей контрольної і експериментальної груп з патріотичного виховання
«Я маленький українець»
2014 -2015 навчальний рік діти груп «Веселка», «Зайчики» (12 дітей)

Рівні
Контрольна група
Експериментальна група
на початок року
на кінець року
на початок року
на кінець року
Високий
0
---
2
17%
0
---
3
25%
Достатній
2
17%
3
25%
2
17%
5
42%
Середній
2
17%
6
50%
2
17%
4
33%
Низький
8
66%
1
8%
8
66%
0
---



Результати обстеження дітей контрольної і експериментальної груп по параметру компетенції дошкільників в освітній лінії «Дитина у світі культури» (види мистецтва)
2014 -2015 навчальний рік діти груп «Веселка», «Зайчики» (12 дітей)

Рівні
Контрольна група
Експериментальна група
на початок року
на кінець року
на початок року
на кінець року
Високий
0
---
2
17%
0
---
3
25%
Достатній
2
17%
4
33%
2
17%
5
42%
Середній
2
17%
5
42%
2
17%
4
33%
Низький
8
66%
1
8%
8
66%
0
---












Немає коментарів:

Дописати коментар